格杰好萌

喜欢音乐,喜欢美人,喜欢一切美好的事物,学习杀我,典型ISFP,mleague格斗颜狗,sskhst狂推

Toy Soldiers - Marianas Trench

诚挚推荐

节奏曲调都非常棒的良曲【喜欢】

Who’ll be my Montague now,
谁将成为我的蒙太古(罗密欧)
To this broken Capulet
为了我这破碎的卡普莱特(朱丽叶)
How, how, how if not for you
如果不是,若不是一切为了你
And you’ll be my local hero
你会是我的专属英雄
Be my role model
我的模范偶像
And don’t, don’t, don’t fail me now
拜托不要,千万不要让我失望

.


Don’t you want love,
你难道不想被爱么
Don’t you want love,
你难道不想被爱么
I’m your biggest fan
我是你的头号粉丝
It’s so good to finally meet ya
终于见到你,万分荣幸
I deserve a little more
我应得的可不止这些
Wouldn’t you say-oh, a-oh, a-oh
你说是不是,是不是

Don’t you want love,
你难道不想被爱么
Don’t you want too
你难道不想被爱么
Don’t you think I deserve better after all
你难道不觉得我应得的比这更好
that we’ve been through
毕竟我们一起经历了这么多
Don’t you want love
你难道不想被爱么
Now what you say-oh, a-oh, a-oh
你说怎么办,怎么办
.

To-o-o-o-o-oy soldiers
玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
Toy soldiers
玩具士兵
.


I will love you like goodbye
我像即将永别一样爱你
I will love you like you died, died
我像你已赴死一样爱你
Martyred for me
因你为我牺牲
.


Don’t you want love
你难道不想被爱么
Don’t you want this
你难道不想要爱么
Don't you look so shocked
别这么震惊
That’s not the way I planned it
这并非我计划的样子
I deserve a little more
我应得的可不止这些
Wouldn’t you say-oh, a-oh, a-oh
你说是不是,是不是

Don’t you want love,
你难道不想被爱么
Don’t you fight back
别这么抗拒
Know this will hurt less if you just submit so
越早顺从,越少伤痛
How bout a little gratitude
不如对我表达一点谢意吧
For what I say-oh, a-oh, a-oh
为了我这番口舌
.

To-o-o-o-o-oy soldiers
玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
玩具士兵
.

They don’t know you
他们无人了解你
Not like I do
不像我如此懂你
Only you and I were meant to be
只有你我注定在一起
Understand you
心有灵犀
Just like I do
就像我懂你一般
Just like you and I were meant to be forever
就像你我注定在一起
.

One day you will
总有一天
Learn to love me
你会学会爱我
One day you will
总有一天
Thank me, you’ll see
你会感谢我,等着瞧吧
If I can’t have you
如果我不能拥有你
No one can
那么谁也不能
.

Follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow you like
我将追随你
To-o-o-o-o-oy soldiers
如同玩具士兵
I’ll follow
我将追随你
.

Understand you
心有灵犀
Just like I do
就像我懂你一般
Just like you and I were meant to be
就像你我注定在一起
Don’t know you
他们无人了解你
Not like I do
不像我如此懂你
Only you and I were meant to be
只有你我注定在一起

Understand you
心有灵犀
Just like I do
就像我懂你一般
Just like you and I were meant to be forever
就像你我注定在一起


评论
热度(1)

© 格杰好萌 | Powered by LOFTER